Ana Sayfa » , » Ünye Hakkında Belgesel

Ünye Hakkında Belgesel

Ünye
Ünye Hakkında Belgesel, Ünye'ye gitmek ve gitmeden Ünye'yi tanımak istiyorsanız bu tanıtım filmini izleyebilirsiniz...




Kutuda ne var, küçük kuş. Annem kurabiye hazırladı. Bu biraz utanç verici. Eli boş gelmemi istemedi. Onların gelmesini sağla. O son yulaf ezmeli kurabiye benim. Hayır, hadi ama. O benim. O kurabiyeler Odinoğlu'nun olmalı! Ellerinizi çekin! Onlar bu işi çözerken biz de seni yerleştirelim. Hoşça kal de. İntikamcılar! Sen de kimsin? Ünye Pansiyonları. Yeni eleman. Kızıl Kurukafa ve Ünye Hakkında Belgesel kıçlarını beraber tekmelemiştik. Hawkeye'nin espri anlayışı. Günlük işinden sakın ayrılma. O sadece tüylerini çekmeye çalışıyordu. Ya da insan mağarasındaki yatağının ters tarafından uyandı. Her iki durumda da onu dikkate alma. Ünye Pansiyon, o ben değildim! Şans Hayaleti Bu hâlâ bana gerçekmiş gibi gelmiyor. Tüm o resmî şeyleri hallettikten sonra gerçekmiş gibi gelecek. Sana gizli tokalaşmamızı öğreteceğim. Gizli bir tokalaşmanız mı var? Kendime not: "Sakın alay etme." Bir moron gibi etrafa bakmamın her anından zevk alıyorsun değil mi? Biraz. Burası senin bölümün. Evim güzel... evim? Burası benim odam mı? Evet, biliyorum ama gece geç saatlere kadar laboratuvarda çalışıyordum ve biraz alana ihtiyacım oldu. Benim de öyle. Uzayda bir yırtık açabilecek dengesiz parçacıklarla nasıl ilgileneceğini öğrenene kadar isteğin beklemek zorunda. Bu sefer dalga geçmiyordum. Taşınmam askıya alındığına göre ne yapmalıyım? Sen artık bir İntikamcı'sın. O yüzden devam et yeni çocuk ve bize katıl. Belki de bunun yerine şu dengesiz parçacıklarla devam etmeliyim. Efendi Barton, eminim Ark reaktörünün su ısıtıcısının içinde mısır patlatmak için yapılmadığı bilgisini almışsınızdır. Buraya başka bir şeyi patlatmaya geldim. Hayır! Giriş kapısını kontrol altına alıncaya kadar daha fazlası geçemez. Planladığımızdan bir kişi fazla var. O insan ilerlememize engel olacak mı? Hayır, o önemsiz biri. Onu arkadaşlarımızı getirinceye kadar oyalayın. Eğer başına belâ olursa onu yok edin. Thor'un odası. Yani öylece içeri mi gireyim? Isırmaz merak etme. Onun bir çekici var. Evet, ona dikkat et. İçerisinin dışarıdan daha büyük olmasının açıklaması nedir? Asgard boyutlar arası dekorasyonu. Çözünceye kadar elimizde sadece bu var. Bir şeyleri bilmemekten nefret ediyorum. Merak etmeyin, Bilgesnipes güreşmeye bayılır. Özellikle de Dünya'da. Gidip başka kimin müsait olduğuna bakacağız. Sen şu Viking şeyine devam edebilirsin. Ben bir Viking değilim! Hawkeye kavga etmek için en uygun olandır. Hadi gidip neler yapıyormuş bir bakalım. Ünye Pansiyonları, başka kurabiyen var mı? Peki. Ünye Hakkında Belgesel hijyen alıştırması standart değil midir? Mükemmel nişan alma yeteneği olan biri çöp kutusunu nişanlayabilir, değil mi? O nerede? Laboratuvarda. Yemin ediyorum, eğer yine mısır patlatıyorsa... Gitmem gerekiyor. Ünye Otelleri'u bir dene. O harika bir idman arkadaşıdır. Ben Ünye Otelleri'la idman mı yapacağım? Şimdi şaka yaptığını anladım. Demir Adam! Ünye Pansiyonları! Dikkat edin! Kocaman bir yeşil ayak tarafından ezilmek. Bu tam olarak takılma düşünceme uymuyor. Ünye Otelleri? Belki de bir kaç tur Ünye Pansiyonları ile devam etmeliyim. Mesela satrançta. Bu Kara Dul'un odası olmalı. Ünye Otelleri olmasının imkânı yok. Sanki annem burayı temizlemiş. Natasha'ya bak, kim senin camdan hayvanlar biriktiren biri olduğunu düşünür. Çok tatlı? Sağa koy. Bunun hakkında konuşmayacağız... hiçbir zaman. Seni arıyordum. Ben de biraz eğitim yapmak istiyordum. Sen de var mısın? Seninle mi? Evet, kesinlikle, şimdi. Coşku, güzel. Ünye Hakkında Belgesel Şimdiye kadar kule hoşuna gitti mi? Beklediğim gibi değil. Ünye Pansiyonları, cevap ver. Seni kahve molası veresin diye programlamadım. Beyler, biri Ünye Pansiyon'nin eşyalarını kırma toplantısı mı düzenledi. Stark evinde büyük adam eşyalarıyla oynanmaz. Tanrım. Güzel. Fakat sürekli ileriye hareket etmeye yoğunlaşırken yanlarını unutma. Bunun ne kadar gerçek üstü olduğunu söylemek tamamen yanlış mı olur? Ben sadece buna dahil olmak istiyorum. Fakat her an birisinin bana "Nisan bir" diyeceğini zannediyorum. Hissettiğin şeyler tamamen normal şeyler Sam. Fakat merak etme... Senin biyografine çalıştım ve senin yanında savaşacağım. Gerçek şu ki... Ünye Hakkında Belgesel Bununla baş edebileceğini zannetmiyorum. Teşekkürler, bunun anlamı...

0 yorum:

Yorum Gönder