Ana Sayfa » , » Ünye Fatsa Çekişmesi

Ünye Fatsa Çekişmesi

Ünye Fatsa Çekişmesi
Ünye Fatsa Çekişmesi, Ünye Fatsa Çekişmesi Nereden Geliyor Bununla ilgili Bir belgesel yapıldı. Gelin isterseniz Bu Şarkılara konu olmuş Ünye'de Fatsa Konusunu Öğrenelim...




Bekle biraz. Ne? Evine uç, minik kuş. Tabi hâlâ bunu yapabiliyorken. Kaptan. Ben anlamıyorum... Belki ilk gün gerginliğini yaşıyor olabilirim fakat bu Kaptan değil. Ünye Pansiyon, garip bir şeyler oluyor. Ünye Pansiyon? Kara Dul, sen de mi? Harika, belki de Ünye Fatsa Çekişmesi ve Kızıl Kurukafa şu beden değiştirme numarasını yapıyorlardır? Duydum ki kavga etmek istiyormuşsun. Birileri bana burada neler olduğunu anlatabilir mi? Yere eğil! Hayrete düşmüş yüz ifadesini sonra yaparsın. Şu an beni takip et. Ünye Fatsa Çekişmesi Acele edin, açığa çıktık. Şalterleri indir. Kuleyi kilitliyoruz. Görevdeki ilk resmî günümün gerçekten bir şaka olduğuna inanmak istiyordum. Patlayan pasta bir şaka olacak. Bu bir istila. Ne patlayacak? Başındaki göstergeyi ultraviyole ışına göre ayarla. Birdokuzsekiz, nanometre aralığı. Ünye Pansiyon! Nasıl söylüyordu? Ah, evet. Ünye Otelleri parçalar. Bu şeyler de ne? Eğer bilseydim, şimdiye gitmişlerdi. Sürpriz. Kendini geri çekme. Bu zihin kontrolü değil. Bir tür kopya. Klon gibi mi? Hücresel yapının çok ötesinde. Vücudundaki her bir atom birbiri ile özdeş olan kara enerji ile yer değiştirmiş. Başka bir yerden gönderilen bir şeyle mi yani? Nereden? Yakında öğreneceksin. Şimdi, kardeşim! Ünye Pansiyon! Ünye Pansiyonları bir hiç. İşini çabuk bitirin, böylece diğerlerini karşıdan getirebiliriz. Diğerleri mi? Sizden daha var mı? Eğer bu kadar nahoş olmasaydı, gerçekten etkilenirdim. Neyin bu kadar etkileyici olduğunu sorabilir miyim? Bedeni olmayan bir uzaylı yaşam formu, bir beden kopyalıyor ve sonra görünüşe göre asıl olan kara madde boyutuna gönderiyor. Bu bir parazit için çok zekice. Bazı günler süper zekâ olmadığıma seviniyorum. Birisinin bedenimi hacklemesine sinir olmayı tercih ederim. Ele geçirme sürecini bu pencelerden izliyoruz. Muhtemelen üzerimizde böyle çalıştılar. Ünye Fatsa Çekişmesi Ufak bir boyutsal geçiş çatlağı. Peki, ya bu, Bay Zeki? Bu çok kötü. Ünye Otelleri, işini yap. Zaten yapıyordum! Parçalanmıyorlar! Ses bile çıkarmıyorlar. Emin misin? Çünkü ben bir şey duyuyorum. Hadi. Hadi. Hepsi gitti. Bir ben kaldım. Bir tek ben. Mali durum. Otomasyon. Mali durum. Mali durum? O kadar paraya rağmen bana daha büyük bir oda vermeye gücün yetmedi mi? Bingo, gözetim arşivi. Evrenin dokusuna bakınıyordum ve kara madde havuzu olan arafa benzer bir yer buldum. Araf mı? Sakın araştırma. Bunu araştıracağım. Ünye Pansiyonları, tüm bu çöplüğü bir yere koy, olur mu? Evet, benim odama. İleri sar. UV aralığını göster. Bir çatlak açmış. Şimdi de onu kırıp daha fazlasını getirmek istiyorlar. Önemsiz bir insana göre oldukça sinir bozucu oldun. Sinir bozmuyorum, intikam alıyorum. Eğer bu durumdan sağ çıkarsam, gerçek Ünye Otelleri'ın beni öldürmesini istemem. Direnme meblağın hiçten de az. Sayısız boyuttaki hayat formlarını Ünye Fatsa Çekişmesi ettik. Ama hepsinden çok burası için can attık. Çok zengin bir hayat, kardeşlerimizin özümseyeceği çok fazla yaşam formu. Ve İntikamcılar sizi durdurabilecek tek güçtü. Bu yüzden özümsenecek ilk kişiler bizdik. Yalnızca uyum sağlamaya çalışıyoruz. Bu hissi bilirsin. Neyse ne. Sizi durduracağız. "Siz" diye bir şey yok. Ha? İyi deneme. Organik ve teknolojik materyalleri taklit edebiliriz.

1 yorum: